Plany studia SmileGate
Strona 1 z 1
Plany studia SmileGate
PLANY STUDIA SMILEGATE
Kto stoi za produkcją Lost Ark? Czy będą oni w stanie wyprzeć się z rynku azjatyckiego i pójść dalej w świat? Jeśli cały czas masz lekkie wątpliwości co do planów SmileGate, ten artykuł powinien wyjaśnić ci wszystko.
Na wstępie powiem, że SmileGate stoi m. in. za produkcją (słynnego w Brazylii, Chinach czy Wietnamie) FPS'a "Crossfire". Studio SmileGate zarobiło na tym tytule nie mniej niż 482.6 milionów dolarów w 2014r. Oznacza to, że budżet SmileGate jest całkiem okaźny - napawa to nielada optymizmem. Kiedy producenci zostali zapytani o nowe gry i plany na 2015r, Herald Kwon (dyrektor generalny i założyciel SmileGate) odpowiedział:
Kiedy zapytany został o opisanie gry Lost Ark, Herald Kwon powiedział, że jest to 3DMMORPG skupione na dynamicznej walce, systemie non-target oraz dynamicznym rzucie izometrycznym dla zmaksymalizowania doświadczeń gamingowych."Aktualnie skupiamy się w całości na Lost Ark. Póki co żaden inny tytuł nie będzie ogłaszany. Rynek gier MMO jest w słabej formie, a my wierzymy, że Lost Ark odświeży popularność gier sieciowych".
Ji Won-gil, kierownik RPG studia SmileGate powiedział, że ta gra kierowana jest zarówno na lokalny rynek (Korea Południowa) jak i za granicę na rynek międzynarodowy. Ji Won-gil powiedział:
Jednak SmileGate ma swoje faworyta: Chiny! Po odnotowaniu porażki Crossfire w Korei, SmileGate zdecydował się wraz z Tencent (jeden z największych i najbogatszych portali w Chinach) na wydanie Crossfire na rynek chiński. Po tym wydarzeniu Crossfire zaczęło piąć się wzwyż i odnotowało sukces. Jeden z zarządców SmileGate - Andrew Yang powiedział wtedy:"Staramy się zrobić grę, która zadowoli zarówno Wschód jak i Zachód. Żeby sprecyzować cel naszych starań powiem, że myślimy nad rozwiązaniami, które zadowolą użytkowników na całym świecie".
Wszyscy gracze z całego świata byli podekscytowani kiedy po raz pierwszy SmileGate ogłosiło prace nad Lost Ark. Jego produkcja była trzymana w sekrecie przez trzy lata, dopiero pod koniec ubiegłego roku mieliśmy okazję przyjrzeć się tej produkcji. Wiele osób porównuje Lost Ark do Lineage Eternal, jednak Ji Won-gil zwraca uwagę, że:"Nigdy już nie wykluczymy Chin z naszego marketingu i będziemy wspierać ten rynek w każdym innym wydanym przez nas tytule".
"Lineage Eternal jest dobrze zrobioną grą, ale myślę, że oba te tytuły będą serwować nam całkowicie różny rodzaj rozrywki. Oprócz kipiących akcją funkcji wyboru spośród 18 klas postaci, stworzyliśmy świat Lost Ark jako grę z różnorodnym contentem, który w szczególności wspiera eksplorowanie świata. Mamy na myśli to, że gracze będą mogli podróżować po rozległym świecie odkrywając niezbadane regiony, gdzie napotkają losowe eventy umilające rozgrywkę. Staramy się unikać nudy, do której wielu graczy jest aktualnie przyzwyczajonych. W najbliższych planach będziemy się skupiać na grupowych testach i zamkniętych beta testach w Korei, żeby przyśpieszyć światową premierę".
Studio SmileGate zauważło nasz "Hype" i są gotowi nas wysłchać, jednak Ji Won-gil jasno powiedział:
"Chiny są ważnym punktem dla nas, więc zaraz po premierze w Korei, kierujemy się w stronę chińskiego rynku. Jednocześnie rozmyślamy nad tym, jak poprawnie zoptymalizować poziom grafiki w grze dla rynku światowego".
źródło: http://www.lostarkbrasil.com
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|